Na HotZlot może zarejestrować się każdy kto jest zarejestrowanym czytelnikiem przynajmniej jednego z serwisów: dobreprogramy, TechIT, Gamikaze i w chwili rozpoczęcia Zlotu będzie miał ukończone 18 lat.
Bardzo nam przykro ale ze względów prawnych w HotZlocie mogą uczestniczyć jedynie osoby, które ukończyły 18 lat. Osoby niepełnoletnie, nawet w przypadku zgody rodziców, musiałyby na czas Zlotu pozostawać formalnie pod naszą opieką. Niestety formuła Zlotu nie pozwala nam na zorganizowanie odpowiedniej opieki nad osobami niepełnoletnimi, nie możemy więc podejmować odpowiedzialności za takie osoby. Zapraszamy na kolejne Zloty ale po ukończeniu 18 lat.
Koszty uczestnictwa każdego uczestnika tj. noclegi, pełne wyżywienie, przerwy kawowe, udział w imprezie integracyjnej wraz ze smakołykami z grilla i piwem, autokar oraz wiele, wiele innych związanych z organizacją imprezy będą pokrywane przez organizatorów Zlotu. Jednakże ze względu na ograniczoną ilość miejsc i spodziewane dużo grono zainteresowanych udziałem w Zlocie, aby uniknąć efektu tzw. pustych zgłoszeń rejestracja będzie wiązać się z koniecznością wpłaty symbolicznych 50 zł (dopiero po wstępnej rezerwacji miejsca). Opłata ta nie będzie zwracana w przypadku rezygnacji z udziału.
Dodatkowo w tym roku chętni będą mogli za niewielką opłatą przedłużyć pobyt o jeden dzień (do czwartku 7 lipca).
Rejestracja będzie przebiegać dwuetapowo. Od 23 maja do 5 czerwca rejestrować będą mogły się osoby, które otrzymają specjalne, indywidualne zaproszenia. Od 6 czerwca do 12 czerwca rejestracja zostanie otwarta dla wszystkich zainteresowanych. Ze względu na chęć wyrównania szans, miejsca w otwartej rejestracji będą rozdysponowywane poprzez losowanie planowane na 13 czerwca.
Każda osoba, która podczas otwartej rejestracji dokona zgłoszenia chęci udziału w HotZlocie, otrzyma drogą mailową potwierdzenie jego przyjęcia. W przypadku wylosowania zgłoszenia w losowaniu planowanym na 13 czerwca, wysyłany będzie mail wraz z numerem rachunku bankowego na który należy w ciągu 5 dni wpłacić opłatę rejestracyjną. Ostateczne potwierdzenie rejestracji zostanie wysłane po odnotowaniu wpływu opłaty na rachunek. Brak wpływu opłaty rejestracyjnej w ciągu 5 dni od daty rejestracji będzie oznaczało anulowanie zgłoszenia.
Wszyscy uczestnicy HotZlotu 2011 będą zakwaterowani w hotelu Dolina Charlotty Resort & SPA w komfortowych pokojach z łazienką i telewizorem. Każdy uczestnik Zlotu będzie mógł bezpłatnie korzystać z atrakcji hotelu - basenu, sauny suchej, sauny parowej, jacuzzi, a także innych atrakcji.
Uwaga! W pokojach będzie obowiązywać zakaz palenia.
Tak, jednakże ze względów organizacyjnych procedura przydzielania uczestników do poszczególnych pokoi w hotelu będzie odbywać się jeszcze przed Zlotem. Osoby, które chciałyby być zakwaterowane z konkretnymi, innymi uczestnikami Zlotu muszą taką chęć zgłosić drogą mailową na adres rejestracja@hotzlot.pl.
Uwaga! Ze względu na formułę Zlotu, nie planujemy pokoi koedukacyjnych. Prosimy o rejestrację tylko osoby faktycznie zainteresowane Zlotem - pary, które pragną spędzić "romantyczne chwile we dwoje" zapraszamy do Doliny Charlotty w innym terminie ;-) Panie są oczywiście mile widziane jednakże bez swoich chłopaków lub mężów ;-)
Tak. Przewidziane są obiad i kolacja w poniedziałek. Śniadanie, obiad i wieczorny grill (zamiast kolacji) we wtorek. Śniadanie w środę. W przerwach sesji będą dostępne także: kawa, herbata, woda mineralna i ciasteczka.
Uwaga! Inne posiłki, napoje (poza przerwami kawowymi), nie będą przez nas pokrywane.
Udział w imprezie integracyjnej będzie bezpłatny. Podczas imprezy planujemy m.in. smakołyki z grilla i piwo. Podczas tej części HotZlotu tradycyjnie też odbędzie się konkurs w którym dla wszystkich uczestników przewidziane będą nagrody ;-)
Wszystkie napoje alkoholowe poza piwem w trakcie wtorkowej imprezy integracyjnej będą płatne dodatkowo. W trakcie trwania HotZlotu uczestnicy będą mogli jednak nabyć piwo lane w specjalnej cenie 5 zł / 0,5l. Dostępne będą także niektóre inne alkohole w obniżonych cenach.
Uwaga! W trakcie trwania HotZlotu obowiązywać będzie bezwzględny zakaz wnoszenia alkoholu zakupionego poza hotelem, pod rygorem natychmiastowego usunięcia z imprezy oraz opłacenia kary finansowej nałożonej przez hotel.
Tak. Każdy uczestnik Zlotu będzie objęty ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Koszty ubezpieczenia będą pokrywane przez organizatorów HotZlotu.
Zaznaczamy, że objęcie bezpłatnym ubezpieczeniem wiąże się z koniecznością przekazania danych osobowych każdego uczestnika do Towarzystwa Ubezpieczeniowego i ich przetwarzaniem w związku z objęciem umową ubezpieczenia.
Tak. Planujemy podstawienie w Słupsku specjalnego autokaru, który zawiezie uczestników na miejsce HotZlotu, a po zakończeniu HotZlotu odwiezie do Słupska. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w sekcji Jak dojechać.
Uwaga! W przypadku wyboru opcji przedłużenia pobytu nie gwarantujemy bezpłatnego autokaru z hotelu do Słupska, co wiąże się z koniecznością organizacji dojazdu na własną rękę (np. pociągiem).
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, osoby, które dokonały zgłoszenia rejestracyjnego ale z różnych przyczyn nie będą mogły jednak uczestniczyć w HotZlocie zobowiązane są do możliwie najszybszego powiadomienia organizatorów drogą mailową na adres rejestracja@hotzlot.pl, ewentualnie telefonicznie pod numerami 71 771 72 44 lub 660 009 539. Dzięki temu będziemy mogli zwolnić miejsce dla innej osoby zainteresowanej udziałem w Zlocie.
Uwaga! W przypadku braku powiadomienia przed rozpoczęciem HotZlotu zastrzegamy sobie możliwość obciążenia osoby, która zarejestrowała się ale nie przybyła, połową rzeczywistych kosztów rezerwacji miejsca (noclegi, wyżywienie itp.) tj. kwotą w wysokości 450 zł. Wyjątkami będą sytuacje gdy brak powiadomienia był wynikiem potwierdzonego przypadku losowego bądź przyczyny niezależnej od danej osoby.
Prosimy o przybycie na miejsce do godziny 12:00. Planujemy, że główna rejestracja i zakwaterowanie uczestników na miejscu Zlotu rozpocznie się 4 lipca o godzinie 12:00 i potrwa do godziny 14:00.
W tym roku nie przewidujemy takiej możliwości. Będzie jednak opcja przedłużenia pobytu o 1 dzień za niewielką opłatą (szczegółowe informacje poniżej).
W tym roku, za niewielką opłatą 150 zł*, istnieje możliwość przedłużenia pobytu o jeden dzień od środy 6 lipca do czwartku 7 lipca. Będzie to tzw. program rozszerzony HotZlotu nastawiony przede wszystkim na integrację ;-) Cena obejmuje nocleg, śniadanie, niewielki obiad oraz pieczenie kiełbasek na ognisku. Piwo i inne napoje we własnym zakresie. Dodatkową atrakcją programu rozszerzonego będzie spływ kajakowy do Ustki (koszt 65 zł od osoby, obejmuje transport powrotny, udział fakultatywny).
Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić przy wypełnianiu zgłoszenia rejestracyjnego. Opłata będzie pobierana na miejscu, w hotelowej Recepcji.
* - pokój 2 os. z samym śniadaniem w tym okresie kosztuje 430 zł
Bardzo nam przykro ale nie przewidujemy możliwości przyjazdu dla osób, które nie dokonały rejestracji - wstęp na teren hotelu będą miały jedynie osoby zarejestrowane. Ze względów organizacyjnych nie będzie możliwości nawet krótkich odwiedzin poza ewentualnymi uzgodnionymi wcześniej, szczególnymi przypadkami. Jest to spowodowane ograniczoną ilością miejsc m.in. w salach konferencyjnych, które są w stanie pomieścić określoną liczbę osób.
Tak. Będzie on bezpłatnie udostępniony dla uczestników HotZlotu.
Tak, uczestnicy programu rozszerzonego HotZlotu (od środy 6 lipca do czwartku 7 lipca) będą mieli możliwość wygłoszenia krótkiej, kilkuminutowej prezentacji na dowolny temat tzw. Lightning Talk. Przykładowe tematy to np. "Dlaczego (nie) lubię Linuksa", "Co najbardziej irytuje mnie w Windows", "Czemu nie korzystam z Naszej-Klasy" ;-) itp.
Propozycje wystąpień należy zgłaszać na adres kontakt@hotzlot.pl z dopiskiem w temacie - "Propozycja Lightning Talk na HotZlot".
W przypadku innych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorami drogą mailową na adres rejestracja@hotzlot.pl. W pilnych sprawach można skontaktować się także telefonicznie pod nr 71 771 72 44.
Pomocne mogą być ponadto wątek dotyczący kwestii ogólnych oraz wątek poświęcony organizacji dojazdu na forum dobrychprogramów, a także regulamin (PDF).